Чому не потрібно вирізати сажовий фільтр?

Багато власників автотранспорту допускають думку, що сажовий фільтр – це зайвий елемент, який можна видалити, як тільки він перестає працювати належним чином. Тим не менше, інженери, які розробляють автомобілі, включають сажовий фільтр в конструкцію з певною метою – для очищення вихлопних газів від шкідливих речовин. Ігноруючи цю деталь, власник ризикує створенням серйозних проблем.

Якщо все ж вирізати сажовий фільтр, слід усвідомити, що це може вплинути на можливість виїзду за кордон. Багато країн дуже серйозно ставляться до екології та мають суворі норми щодо викидів. Україна, відповідно до закону про екологічну політику, зобов’язана зменшити викиди у транспортному секторі на 30%. Заборона на імпорт вживаних дизельних автомобілів планується з 2027 року, а нових бензинових і дизельних – з 2030 року.


 


Претензії від контролюючих органів можуть здатися лише неприємними, але насправді суть в іншому. Зняття фільтра призводить до вдихання власником та його пасажирами чадного газу, оксидів азоту та сажі. Це може стати серйозною загрозою для здоров’я та безпеки всіх, хто перебуває в автомобілі.

Сажовий фільтр (фільтр сажі для дизельних автомобілів і каталізатор для бензинових) являти собою спеціальну конструкцію з великою кількістю маленьких, схожих на соти отворів, через які проходять гази від згоряння палива. Тверді частки вуглецю, що утворюються під час цього процесу, осідають у вигляді сажі. Коли накопичується достатньо велика кількість сажі, автомобіль самостійно запускає процес регенерації, який забезпечує спалювання всіх відкладень.

Незважаючи, на перший погляд, бездоганний процес самоочищення, відбуваються проблеми з двигуном. Переповнення фільтра сажею та золою примушує все частіше викликати регенерацію, що своєю чергою може викликати механічний знос. Утворення сажі відбувається при температурі 200-500 градусів. На великих обертах сажа випалюється, що є нормальним явищем. Але на коротких відстанях або в умовах міського руху, коли не вийде набрати великої швидкості, сажа не спалюється, і фільтр переповнюється. Це призводить до вимушеної регенерації, яка піднімає температуру фільтра до 700-800 градусів. Такі різкі перепади температури можуть спричинити серйозний знос фільтра та механічні поломки.


 


Важливо враховувати необхідність періодичного використання автомобіля в умовах заміських поїздок на високих швидкостях для запобігання перевищенню фільтра сажею та забезпечення його ефективної роботи.

Український виробник очисних систем для авто Hydroxy Ukraine пропонує інноваційний метод внутрішнього очищення двигуна воднем. Процес відбувається без розбору двигуна, що суттєво економить ваш час та кошти. Процедура очищує не тільки двигун, а й сажовий фільтр або каталізатор, тому його знімати не потрібно.

У двигун через повітрозабірник подається атомарна воднево-киснева суміш. Мотор у цей час працює на холостому ходу з періодичними прогазовками. У камері згоряння запускається процес розщеплення вуглецевих відкладень на молекули. Весь нагар вимивається через вихлопну систему — вуглекислий газ, дрібнодисперсна сажа та брудна рідина. Це дозволяє очистити каталізатор, сажовий фільтр, поршні та поршневі кільця, випускний колектор, свічки запалювання, форсунки, датчик кисню (лямбда зонд), рециркуляційний клапан EGR та турбокомпресор автомобіля.


Отримати консультацію та записатися на діагностику можна за номером +380678834265. Завітати на СТО особисто можна за адресою: Львів, с. Підбірці, вул. Тракт Глинянський, 29 або дізнатися більше на сайті hydroxy.com.ua.

Матеріали, які також будуть Вам цікаві:

Залишити коментар