ТО авто на газу: які етапи включає планова діагностика?

Технічне обслуговування газобалонної системи авто на спеціалізованих сервісах здійснюють у декілька етапів. 

Перше (або нульове) ТО радять проводити після невеликого пробігу автомобіля з моменту установки системи. На Motor-gas.ua рекомендують пройти 1000-1500 км. і звернутися за діагностикою. Про це зазначають у сервісних книгах, які є неодмінною складовою ГБО. Така діагностика здійснюється спеціалістами швидко та спрямована на виявлення неточностей у роботі газобалонного обладнання. 

Зауважимо, що в Мотор-Газ сертифіковані спеціалісти здійснюють додаткове налаштування відповідно до індивідуальних особливостей управлінням автомобілем водієм, а також надають супутні послуги, у тому числі здійснюють промивку радіатора пічки (промывку радиатора печки), заміну антифризу, ремонт гібридних авто.

https://davto.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/gbo-w.jpg

Наступне планове ТО для діагностики роботи ГБО рекомендовано здійснювати кожні 10 тис. км пробігу автомобілем на газу. На професійній СТО технічне обслуговування газобалонного обладнання на автомобілі включає кілька основних (обов’язкових) етапів, які спрямовані на швидке виявлення несправностей, похибок в роботі чи зношеності агрегатів:

  1. Відсутність витоку газу. Це важливий етап, оскільки витоки газу можуть бути небезпечними для здоров’я водія та пасажирів, а також призвести до пожежі. Перевірка наявності витоків повинна проводитись при кожному ТО.
  2. Герметичність з’єднань. Під час експлуатації автомобіля можуть виникати проблеми з герметичністю з’єднань в системі ГБО. Перевірка герметичності з’єднань повинна проводитись регулярно.
  3. Ефективність роботи електроніки. Газова система зазвичай має електронний блок управління, який контролює злагоджену роботу всіх механізмів устаткування. Її слід проводити, щоб переконатися, що всі елементи системи працюють правильно.
  4. Визначення рівня масла в редукторі. Редуктор — це пристрій, який знижує тиск газу і перетворює його в рідку форму для подачі у двигун. Обов’язково потрібно стежити за рівнем масла в редукторі. 
  5. Заміна фільтрів. У системі ГБО є фільтри, які потрібно змінювати регулярно для підтримання нормальної роботи авто на газу. Така процедура проводиться відповідно до рекомендацій виробника газобалонного обладнання.
  6. Стан роботи регулятора тиску. Регулятор тиску — це пристрій, який контролює тиск газу в системі та напряму впливає на безпечність експлуатації ГБО.

газовий баллон

Запис на ТО пропонуємо здійснювати за 2-3 дні, тоді ви уникнете черг і зможете ефективно планувати свій час. 

 

Матеріали, які також будуть Вам цікаві:

Залишити коментар