Водій-новачок, який щойно отримав права водія придбав машину, як правило, боїться паркуватися заднім ходом. Робити нема чого, виїжджати таким чином все одно доводиться. При цьому не зачепивши те, що знаходиться навколо, саме перешкоди та інші автомобілі. Також потрібно не зачепити людей, які випадково можуть пройти повз під час паркування або виїзду авто заднім ходом.
Така ситуація приносить величезний стрес, обурення та страх. Щоб позбавитися подібних проблем, потрібно просто придбати парктроніки в інтернет-магазині та встановити їх на свій автомобіль.
Парктроніки бувають передніми та задніми. Початківцям рекомендовано купувати і той, і інший варіант. Досвідчені водії можуть використовувати виключно задні парктроніки, щоб забезпечити собі безпеку та спокій. Причому парктроніки можна встановлювати практично на будь-який автомобіль. Жодних обмежень просто не існує. Важливо тільки підібрати потрібну модель датчиків паркування, щоб подальша експлуатація не викликала проблем і турбот.
Як це працює?
Але як же працюють датчики для паркування, як вони допомагають паркуватися? Традиційні прилади використовують у своїй системі унікальні ультразвукові хвилі. Ці хвилі:
- виходять від парктроніка,
- упираються в перешкоду,
- повертаються назад у вигляді тієї ж ультразвукової хвилі.
Як тільки автомобіль починає рух заднім ходом у міру наближення до об’єкта, ультразвукові хвилі зчитують перешкоди, надсилають інформацію про відстань до об’єкта на спеціальний дисплей, встановлений на торпеді транспортного засобу, або на монітор мультимедіа системи в тому випадку, якщо паркувальна система підключена до магнітолі.
Водій, фактично, бачить відстань до перешкоди, тому може зрозуміти, чи можна продовжувати рухатися заднім ходом ще трохи, або потрібно повністю зупинитися. Таким чином вдається уникнути зіткнень, як наслідок, неприємних ситуацій та ремонту бампера транспортного засобу надалі.
Електромагнітні паркувальні датчики
Поряд із ультразвуковими парковочними датчиками сьогодні пропонуються й електромагнітні системи. Приймаюча смуга генерує електромагнітні поля, які виявляються при зміні напруги в міру наближення до перешкоди. Процесор переробляє цю інформацію, використовує для включення звукового сигналу всередині транспортного засобу. Як показує практика система краще виявляє об’єкт, що рухається на шляху, ніж нерухомий.