Для чого потрібен патрубок повітряного фільтра автомобіля?

Для того щоб зрозуміти, що патрубок повітряного фільтра це не просто гофра, яка з’єднує відсік з фільтром і двигун, необхідно зануритися в історію. Якщо ви відкриєте капот автомобіля минулого століття, а це може бути навіть «копійка», то побачите великий круглий корпус для повітряного фільтра, який максимально жорстко прикріплений до карбюратора. І при цьому жодних патрубків для повітряних фільтрів машини тих часів не мали. Виникає запитання. А навіщо зараз створювати проблеми і вбудовувати в двигун патрубок, який у процесі експлуатації може порватися, розкришитися і так далі.

Навіщо потрібен патрубок повітряного фільтра?

Річ у тім, що з вивчення і вдосконаленням двигунів інженери зрозуміли, що чим холодніша суміш, яка надходить у двигун, тим більшим буде розширення під час згоряння. І як результат – більший крутний момент і потужність двигуна загалом. А це означає, що можна зробити двигун більш економічним, більш швидким і при цьому не потрібно збільшувати літраж движка. Але як охолодити двигун? Правильно – винести забір повітря за межі підкапотного простору. І саме так з’явився патрубок повітряного фільтра, який якраз і поставляє чисте повітря з фільтра в двигун. Про те як вигляде, та що таке патрубок повітряного фільтра можна ознайомитися більш детальніше тут, а ми в свою чергу розберем чому його не змогли впровадити раніше.

Патрубок повітряного фільтра
Патрубок повітряного фільтра

І важливо, що це розуміли всі дуже давно ще за часів Генрі Форда, але проблема була в тому, що якщо ми виведемо повітряний фільтр подалі від гарячого двигуна, то потрібно буде корпус фільтра прикріпити окремо від двигуна, тобто на кузові авто. А в ті часи матеріалів, які б витримали постійну вібрацію між двигуном і кузовом – просто не було. Тим паче це мала бути доволі гнучка конструкція типу гофри. Нині ж навіть у вихлопній системі стоять металеві гофри і чудово служать роками, але зробити це в ті часи було доволі проблематично.

Типи сучасних патрубків

Як правило, всі патрубки зараз створюють або з пластику, або з силікону. Останні є найбільш якісними тому як маю високу гнучкість і при цьому є досить міцними.

Чому потрібно стежити за патрубком і повітряним фільтром.

Автомобіль, рухаючись навіть дуже хорошим дорожнім покриттям, стикається з великою кількістю дрібних абразивних частинок. І кожна частинка повинна залишитися на фільтрі і не потрапити в двигун. А якщо у вас фільтр або патрубок підсмоктує повітря із зовні, то все це сміття може потрапити в циліндри і тим самим створити задирки на стінках циліндрів, а це призводить до втрати компресії і зниження потужності двигуна. І кінцевий результат – ремонт двигуна. Тож за патрубком і за сторонніми звуками в підкапотному просторі, схожими на підсмоктування води, завжди потрібно стежити.

 

Матеріали, які також будуть Вам цікаві:

Залишити коментар